Header Image

Michaela. Tvåbarnsmamma & fästmö. Kommunikatör & Digital strateg student. Matlagning. Träning. Livet

Michaela 27 år, från Stockholm. Familjekär, träningstokig, spontan & onödigt petig studerande två barns morsa. Funderar fortfarande på hur vi ska få ihop vardagen & i den här bloggen får du följa med mig i just det pusslet som inte alltid är en dans på rosor. Jag brinner för kommunikation/PR & Januari 2018 tar jag examen på Nackademin & kan titulera mig som Digital Strateg.

#Hatahat

Publicerad,

Jag tänkte vi ska ta det här snacket en gång för alla och det är vad som gäller i mina sociala kanaler, alltså blogg, Instagram och facebook. Nu är ni inte många men det finns några troll som gillar att kika in här och lämna dålig energi. Sluta upp med det. Eller sluta bara gå in här överhuvud taget. Som sagt ni är inte många men ni som inte har här att göra, försvinn.

Telia har tagit tag i det här med näthat på riktigt och det tycker jag är riktigt bra. I samband med att de släppte sociala medier fritt i slutet på april tog Telia också ställning för schyssta nätvanor. Responsen på kampanjen har varit enorm – liksom intresset för att få bära tröjorna med kampanjbudskapet #hatahat. Under juni månad delade Telia ut över 25 000 tröjor till 650 olika grupper, skolor och föreningar från norr till söder. De har träffat sex av alla dessa fantastiska grupper – allt från amerikanska fotbollslaget Northside Bulls till funktionshindrade Kulturskaparna i Örnsköldsvik.

Jag tänkte att ni kan kika på filmen här nedan och supporta Telias otroligt braiga kampanj #Hatahat

.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bYF3_aBM1eM[/youtube]

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *